nuffnang

Tuesday 22 April 2014

iPhone 5s vs iPhone 6

iPhone 5S vs iPhone 6 perbandingan pratonton
5S iPhone telah disediakan untuk membeli lebih daripada enam bulan sekarang , jadi ia tidak menghairankan bahawa semua orang bercakap tentang apa yang diharapkan daripada iPhone 6. Di sini, kita telah menggunakan spekulasi yang paling berdaya maju dan khabar angin dari seluruh web untuk membandingkan ciri-ciri komputer 5S iPhone , ciri-ciri dan reka bentuk dengan pengganti potensinya. Sebelum kita bermula, kita ingin menunjukkan bahawa perbandingan ini adalah sama sekali tidak , bentuk atau bentuk direka untuk diambil sebagai fakta. Kami hanya menggunakan maklumat dan bukti yang kami telah dikumpulkan sejak pelancaran iPhone 5S untuk meramalkan apa yang iPhone 6 akan menjadi seperti.
Tujuannya adalah untuk memberikan beberapa perspektif tentang apa yang kita boleh harapkan dari iPhone 6 pelancaran itu, dan mungkin pembantu anda jika anda sedang mempertimbangkan menunggu 6 bawah untuk tiba sebelum membeli iPhone , atau anda berfikir tentang menaik taraf dari yang lebih tua iPhone apabila 6 iPhone keluar. Ia harus mencetuskan imaginasi anda, dan mendapatkan anda berfikir tentang apa yang dibawa masa depan bagi Apple, juga.Jadi, membaca untuk fikiran kita tentang bagaimana iPhone 6 akan dibandingkan dengan pendahulunya, 5S iPhone. iPhone 5S vs iPhone 6: reka bentuk
Selain daripada yang baru, warna emas dan pengenalan ID Touch butang rumah , 5S iPhone tidak kelihatan jauh berbeza dengan sebelumnya, 5 iPhone. Masa ini, walau bagaimanapun , kami menjangkakan Apple untuk membawa wajah baru dan berasa untuk iPhone dengan 6 bawah , kerana ia secara tradisinya dilakukan dengan setiap keluaran yang berikut peranti satu ' s'. Ia mungkin bahawa iPhone 6 akan menjadi lebih nipis dan lebih ringan daripada 5S iPhone terima kasih kepada penggunaan Liquidmetal , bahan itu secara eksklusif berlesen kepada Apple dan dikatakan sangat tahan lama. Menurut laporan, Liquidmetal boleh membolehkan 6 bawah untuk hanya 6mm tebal berbanding dengan 5S iPhone 7.6mm .


 
 
Ia juga mungkin, dan secara meluas khabar angin, bahawa iPhone 6 akan mempunyai paparan yang lebih besar daripada 5S iPhone. 5S iPhone mempunyai paparan 4in tetapi ada khabar angin paparan 4.7in ke atas untuk iPhone 6.
Secara keseluruhan, kami suka reka bentuk iPhone 5S Apple, tetapi inginkan 6 bawah untuk kelihatan lebih bagus , dengan reka bentuk terkini yang akan membantu iPhone baru menjadi salah satu yang paling dicari alat di planet ini. iPhone 5S vs iPhone 6: pemproses , prestasi Ia cukup banyak diberikan bahawa Apple akan meningkatkan pemproses dan prestasi iPhone dengan versi akan datang . Pada masa ini, 5S iPhone sukan cip A7 64 -bit, tetapi kami menjangkakan cip A8 yang berada dalam pemeringkatan 6 iPhone. Bagaimana yang benar-benar akan diterjemahkan kepada pengalaman pengguna , walaupun, adalah soalan lain. 5S iPhone sudah begitu kuat bahawa rangsangan tidak akan jelas kepada pengguna iPhone umum.Satu bidang yang boleh diperbaiki dengan ketara, walaupun, adalah RAM. 5S iPhone hanya mempunyai 1GB RAM manakala beberapa pesaing mempunyai sehingga 3GB , yang akan membuat untuk pengalaman yang lebih lancar , terutamanya apabila multitasking . iPhone 5S vs iPhone 6: penyimpanan Tidak ada lagi versi 128GB iPhone yang sedia, tetapi tidak untuk iPad , yang mencadangkan ia kemungkinan untuk iPhone 6. 128GB agak besar , walaupun, jadi kami tidak menjangka banyak orang akan memilih sifat itu , terutamanya kerana ia akan menolak harga peranti langit yang tinggi.iPhone 5S vs iPhone 6: kamera
Ada sedikit saksama perbahasan mengenai kamera iPhone. Lagipun , pada 8- megapixel, ia jauh di belakang kebanyakan pesaing-pesaingnya di atas kertas. Walau bagaimanapun, seperti Macworld UK Karen Haslam, megapixel tidak segala-galanya. Kami menjangkakan bahawa, manakala Apple boleh meningkatkan megapixel agak dengan bawah 6 , syarikat itu adalah lebih cenderung untuk memberi tumpuan penambahbaikan kamera pada bahagian lain seperti penstabilan imej, aperture dan perisian ciri-ciri.

                                       


Khabar angin semasa mencadangkan bahawa iPhone 6 boleh mempunyai kamera 10 megapiksel dengan af/1.8 aperture dan penapis bertambah baik. IPhone 5S mempunyai kamera 8-megapiksel dengan aperture f/2.2 . Sekarang , kita dapati kamera dalam 5S iPhone menjadi cemerlang dan mampu menangkap imej mengagumkan yang memenuhi keperluan kita, jadi peningkatan kamera tidak adalah perkara yang paling penting yang kita cari dengan bawah 6, tetapi kita wouldn ' t akan mengadu jika ia menjadi lebih baik dengan versi akan datang. iPhone 5S vs iPhone 6 : Perisian
5S iPhone kini menggunakan IOS 7, tetapi kami menjangkakan bahawa ia tidak akan lama sebelum kita melihat gambaran pertama kami IOS 8 (mungkin pada bulan Jun di WWDC ) dan kemudian beberapa bulan lagi sehingga kita dapat memasang pada peranti kami. Walaupun tidak ada kata yang banyak lagi tentang apa yang IOS 8 akan membawa , ia bernilai mencatatkan bahawa 5S iPhone dan iPhone 6 mungkin berkongsi hampir tepat ciri-ciri perisian yang sama , walaupun dengan beberapa siaran baru terdapat unsur-unsur perisian terhad kepada peranti itu. Ambil Siri dengan iPhone 4S , sebagai contoh.iPhone 5S vs iPhone 6: hayat bateri
Salah satu yang paling dikenali untuk penambahbaikan untuk 6 bawah adalah hayat bateri. Kami dengan sepenuh hati bersetuju bahawa hayat bateri adalah satu isu yang Apple berjuang dengan dan perlu ditangani . Ia satu pencapaian , kerana sifat tipis iPhone bermakna ia sukar untuk belajar tergesa-gesa dalam bateri super itulah dapat kuasa peranti untuk lebih lama. Apple boleh memperkenalkan mod penjimatan kuasa yang sama kepada Samsung dan Sony sebaliknya, walaupun. Ciri perisian akan menutup mana-mana aplikasi dan ciri-ciri yang boleh penyaliran bateri apabila kuasa rendah dalam tahap bahaya yang tidak perlu, dan juga boleh pergi sejauh untuk menjadikan segala-galanya hitam dan putih dan malap paparan.iPhone 5S vs iPhone 6: ciri-ciri lain.
Ia mungkin bahawa Apple akan menambah keupayaan dan peningkatan baru kepada ID Touch sensor cap jari iPhone 6 , walaupun sudah ada khabar angin bahawa kemas kini perisian masa depan untuk 5S iPhone boleh meningkatkan sensor cap jari juga. Kemungkinan lain termasuk penambahan wayarles mengecas terima kasih kepada cip Broadcom baru, walaupun kita tidak benar-benar yakin bahawa kira-kira satu , paparan melengkung, dan titik kuantum baru untuk meningkatkan ketepatan warna semula iPhone 6 ini. Secara keseluruhan, 6 bawah pasti menjadi telefon pintar yang nyata lebih baik daripada 5S iPhone, tetapi itu bukan untuk mengatakan 5S iPhone tidak sudah besar. Ia mempunyai membina kualiti yang sangat tinggi , kamera yang mengagumkan , pemproses, keupayaan dan perisian, tetapi iPhone 6 sahaja boleh memperbaiki itu.
Mungkin ada ciri kejutan berdiri keluar yang membuat tarikan jualan iPhone 6, tetapi kami mengesyaki bahawa mungkin skrin khabar angin yang lebih besar. Jika anda tidak mencari telefon yang lebih besar ditayangkan maka 5S iPhone adalah telefon pintar dengan sempurna baik dan sangat mengesankan untuk memilih, tetapi 6 bawah adalah terikat untuk menjadi yang lebih baik supaya memegang selama enam bulan lebih boleh menjadi baik berbaloi.

No comments:

Post a Comment